tisdag

skönt att komma bort till landet lite i helgen, bara komma bort från stockholm och ta det lugnt. Men nu är jag iallafall hemma, vilket jag också varit de senaste två dygnen men har haft massvis att göra så bloggen har inte riktigt hunnits med. Den mesta av tiden har bara ägnats åt att fixa saker inför portugal. Gaaah åker imorgon! Men nu så här lite mindre än ett dygn kvar är nog det mesta fixat, bara lite små saker kvar.. Små saker som till exempel att jag måste packa om... snark snark , varför ska alla väskor vara så små?! hehe

Känns som om 16 dagar i Portugal kommer bli en evighet! Riktigt skönt ska det bli, men självklart kommer man nog längta hem efter familjen och vänner. Får helt enkelt hålla mig sysselsatt hela tiden så jag inte har tid att längta! Ska i vilket fall som helst bli riktigt roligt och skönt att komma bort. Jag felicia tim och wille kommer ha det bäst!

Nu snart blir det en sista vända in till stan, pussiluss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0