tisdag

Hej min kära läsare. Skrev världens bästa inlägg igår (okej lite överdrivet kanske) men iallafall så försvann det så då blev jag sur. Alltså en förklaring varför det inte dök upp något inlägg igår...
Fanns inte heller mycket intressant att säga om gårdagen. Work work hela dagen, sen däcka jag i sängen av sömnbrist och vaknade upp vid halv tio på kvällen.

Idag däremot är jag ledig! Och jag har faktiskt planer inför dagen, ska nämligen till Trosa med mamma och syster för att träffa faster. Lite lunch nere i hamnen är planerna. Riktigt mysigt, älskar den där lilla staden!

Nu ska jag in i duschen, efter en natt i mitt varma rum känner man sig inte så fresh precis. Ha en bra dag pussiluss

jag och bästavän i våras. GAAAAG SNART SKA VI TILL PORTUGAL!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0