trötter

Det var riktigt varmt och skönt i vattnet i långsjön. Helt underbart när man kan vara ute och bada på kvällen utan att frysa även fast solen är påväg ner. Är det sånt här väder det kommer vara hela sommaren eller? Känns nästan som det. Men det klagar man icke på!

Jag är sååå grymt trött. Hade velat gå och hyra en film men vette fan hur jag ska orka gå. En stor fråga är till och med hur jag ska orka resa mig från stolen. Kanske får samla på mig energi så jag iallafall kommer upp för trappen så jag kan välja en film uppe i vardagsrummet? Gaaaah varför har man inte rulltrappor hemma?! Skulle vara till stor nytta för mig och min trötthet just nu.

okej andas in, andas ut, andas in, andas ut. Nu ska jag pallra mig upp för trappan. Pussokjaaaam




Kommentarer
Postat av: Jonny

haha det kan vara bra att ha rulltrappa.. älskar din blogg :)

2010-07-06 @ 12:25:40
URL: http://www.jonnywinbergbloggen.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0