filmdags

Har nu både varit ute och sprungit och övningskört. Väldigt stolt över mig själv! Har nog aldrig varit så grym på att köra som jag var idag. Stora framsteg måste jag säga! Men efter allt detta känner jag mig helt slut så blir nog en bra film snart och bara ta det lugnt. Upp tidigt imorgon bitti för att träna, övningsköra och köpa bikini. Min snälla mamma och pappa gav mig en liten överraskning idag när dom kom hem från landet; lite sommarpengar. Så nu har jag råd att shoppa, uuuuunderbart. En tusenlapp rikare helt plötsligt, riktigt snällt av dom. Sånna överraskningar gillar man väldigt mycket. Eller vad säger ni? :D 

Nu ska jag välja ut en bra film och ha en lugn och skön kväll. Höres tomorrow igen mina vänner
pusspuss




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0