Fredag

Godmorgon. Har precis kommit in efter min dagliga morgon löprunda. Sjukt jobbigt för benen idag i och med att jag jobbade hela kvällen igår... men det var bara att kämpa på! Ska bli riktigt skönt att ställa sig i en dusch! Om mina ben ens orkar det, dom känns ganska så döda.

Idag, ikväll någongång är det dags för jobb igen. (Nej jag har inte så stor koll på saker) Får fråga min kära pappa när han vaknar när jag ska börja. Riktigt bra att lägga över ansvaret på andra haha det gillar vi
Kan bli ganska svårt att planera dagen eftersom jag inte vet vilka tider jag jobbar, men om det blir sena tider ska jag försöka träffa madde, får se om det blir ett gympass eller en promenad. 

Nu skriker duschen på mig, skriver senare pussipuss  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0