Fredag

Vaknde nyss. Det regnar. Vill bara gå tillbaka till sängen...
Har störts hela natten av olika saker, men värst var nog att 06.45 ringer mitt jobb. Liksom kvart i sju på morgonen en fredag! Nej då svarar man bara inte utan trycker på upptaget och somnar om. Dom ville tydligen frågaa mig om jag kunde jobba på fredag men nooop det går icke för då ska jag jobba på bauhause.

Ikväll är det jobb mellan sex och ett på natten. Hur ska en kvällstrött människa som jag orka detta?! Blir nog ändå tvungen att lägga mig i sängen igen och vila så jag orkar kvällen och natten. hehe.
Nej nu ska jag inte vara seg. Hade faktiskt tänkt mig att börja fixa mig snart och sen dra till liljeholmsgallerian för att köpa lite saker. Får se om jag kan dra med mig syrran. Hon åker ju till Frankrike tidigt imorgon bitti och blir borta nästan en och en halv vecka så hon borde ju vilja umgås lite med sin storasyster innan hon åker? hmm

skriver senare, pussiluss


jag & syster i Dublin i vintras

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0