lördag morgon

Jobbet på o´learys igår gick skitbra! Vad var jag ens nervös över? Var skitroligt och fick massor med beröm så får hoppas på fastanställning till efter sommaren, det skulle ju vara hur bra som helst.
Klockan hann bli ganska mycket igår innan man kommmit hem och hunnit somna. Så inte många timmars sömn innan klockan ringde imorse. Slängde mig direkt i en dusch och nu sitter jag och äter lite frulle. Borde nog gå ner och fixa mig lite inför dagen. På med målarkläderna! Bästa outfiten alltså, så jäävla snyggt. Grabbsen kommer och hämtar mig om en timme så blir det jobb på bauhause hela dagen. Men var fan är solen någonstans?! Blir lite besviken på vädret just nu...

Ha en bra dag, puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0