onsdag

Sovmorgon imorse, första på typ hela året. Men gissa vad, självklart ska man se fel på klockan så man råkar gå upp redan vid kvart över 6... haha så typiskt mig.
Blev iallafall en kort och skön dag. Inga saker kvar att göra i skolan så nu är det bara massa betygsprat hela tiden. Så när jag hade fått veta mitt betyg i historian drog jag in till stan och mötte upp bästevän Felicia och wille. Flickan tar ju studenten imorgon! Så imorgon är vi lediga för att fira alla i skolan som tar studenten, naaaajs.

Kom precis hem från avslutning med laget. Blev inte mer än lite middag och snack. Känner mig helt proppmätt från salladen. Min lediga kväll, utan att behöva tänka på att lägga mig tidigt vet jag inte riktigt vad jag ska göra med. Först och främst smälta maten och sen kanske det blir ut och träna. Är på riktigt träningshumör, fast när är jag inte det!?

skriver laaaaater, pussiluss

Föresten lämnade vi in våra datorer idag :( RIP min dator


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0