söndag

jobb på bauhause hela dagen igår, på kvällen blev det utgång på honey honey och idag jobb igen. Ganska så bra start på sommarlovet att tjäna lite pengar.
Efter jobbet drog jag tim och anthony hit hem och åt lite middag och såg på film. The mist, hjääälp hjäälp hjääälp jag har en känsla av att det kommer komma stora spindlar och äta upp mig inatt... Kanske inte bästa filmen att se när man ska sova ensam.

Och inte blir man mer säker när man läser att det går runt en våldtäcktsman uppe på hägerstensåsen!
För att inte skrämma upp mig själv alldeles för mycket så ska jag kolla klart på hairspray som går på tv nu. Den filmen om någon borde ju få en att glömma bort allt läskigt.

pussilussilusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0