söndag

En onödigt stressig dag .
Vaknade upp och tog det väldigt lugnt i morse. Riktigt skönt med sovmorgon efter den långa jobbdagen igår.
Lite senare under dagen drog jag till stan med jonas där även madde och jim var. Så vi kikade runt i lite affärer, eller rättare sagt jag kikade runt i affärer och dom var tvungna att följa efter mig som små ankungar. Det gillar vi! Fick iallafall med mig hem ett par nya klackskor och en bikini. Perfekt nu inför värmen som kommer på tisdag. Sola bada sola bada sola bada, jag är taggad! 
Tiden flög iväg i stan så stressstress hem för att hinna byta om innan det var dags att åka till jobbet. Punklig som man är hann jag vara hemma i 5 minuter för att sedan vända ner mot liljeholmen för att jobba. Brasilien match ikväll vilket restaurangen trodde skulle dra dit hur mycket folk som helst, men icke sa nicke utan denna söndag var det väldigt lugnt där nere. Blev alltså bara tre timmars jobb för mig eftersom det inte fanns något att göra. Kändes lite onödigt att stressa så mycket för att hina dit, men men det är iallafall lite intjänade pengar. Plus att det var ganska skönt att komma hem och få en ledig kväll, och äta!

Imorgon har jag blivit med dragen på handboll med felicia. Så bara upp och hoppa tidigt för att åka iväg till eken cup. Ska bli fint väder så kan nog bli riktigt najs att vara ute hela dagen. 

snart dags att sova, natti natti  




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0