söndag

Äntligen hemma i mitt eget hem. Helgen har varit i fullgång hela tiden. I fredags drog jag och felicia och kollade på match och efter det åkte vi hem och sov hos wille för på lördag morgon skulle vi iväg och jobba på bauhause. I 7 timmar stod vi och målade stugor så det kändes riktigt bra sen efter att veta att man hade tjänat ihop lite moneymoney. Direkt hem efter det och fixa sig för utgång. Vi drog till det nyöppnade stället honey honey, en riktigt rolig kväll! Sov hos Bell ute på Tyresö så klockan hann bli ganska mycket innan vi kom hem. Slockna direkt när vi kom hem och sov enda tills tim ringde och väckte mig i morse och sa att vi skulle jobba igen. Så han och anthony kom och hämtade mig på tyresö så drog vi och jobbade på bauhause igen. Riktigt najs att stå ute och måla när det är sånt fint väder!
Nu är jag iallafall hemma efter en helg med jobb, utgång och jobb utan någon större sömn. Helt slut. Imorgon på dan blir det jobb igen! pengar rullar in som det ska det går bra nu.

Nu mot soffan för att njuta av lite lugn och ro. Pussiluss

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0