sussa kudde

inlägget innan, vad ska man säga mer än att jag har en väldigt gullig bästavän (lite kosntig kanske, nää skoja). Vad skulle jag göra utan dig fia?!

Idag kom syster hem från frankrike där hon varit i lite mer än en vecka. Gullungen hade köpt lite presenter åt mig. En stor mentos och massor med tictac. Trots att man många gånger bråkar och då för tillfället hatar varandra älskar jag den där lilla flickan väldigt mycket! Skönt att ha henne hemma iallafall, började bli lite segt med bara mamma och pappa hemma i huset.

Nu ska jag lämna datorn för ikväll för att kolla på några oc avsnitt. Man behöver ju sin dagliga dos av den serien! Och lite godis till det.. Vet att jag bestämt mig för att inte äta sånt, men man är väl tvungen om ,am fått det i present? Annars är det ju dåligt stil av mig hehe

UUUHHH BLÄÄÄÄ det flög in en blomfluga i näsan på mig!!!! Ni vet sånna där riktigt små.. uschusch. För er som vill veta alltså! :D


Mot sängen, skriver imorgon igen
natti natti


jag och syster som små


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0