Tisdag

Är nu hemma efter tim och willes student firande. Först blev det willes mottagning och efter det direkt till Tim. God mat och god dricka så jag var nöjd och glad, haha. Fast inte riktigt, har mått dåligt i några dagar nu, halsont med jobbigaste hostan och huvudvärk. Inte så roligt, men bara bita ihop imorgon är det sommarlov! tagga tagga

Nu är det dags för mig att sova, upp tidigt imorgon för att åka iväg på avslutning. Får se hur första dagen på sommarlovet kommer firas, något ståhej lär man nog få till.

försten så är jag lite avundsjuk på min lilla felicia som är i värmen just nu... en vecka utan sina bästavän är långa 7 dagar

Nattinatti





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0