torsdag kväll

gulligt av min lilla fia att logga in och göra ett inlägg. pussar och kramar till den söta flickan.
Efter träningen var jag helt slut så efter duschen la jag mig i soffan och kollade på film. Riktigt skönt. Somnade vid tio tiden och sen dess har jag sovit. Så nu när mami och papi kom hem blev jag väckt. Blää super duper trött. Ska fortsätta med min sömn alldeles strax. Imorgon blir det en låååång sovmorgon. Jobb mellan sex till ett på natten så gäller att vara pigg då. Får alltså bli en riktig liten slö dag tomorrow. Gud så skönt det behöver jag!

Nu orkar ögonen snart inte hålla sig öppna längre. Får hoppas att jag hinner till sängen innan jag slocknar!
nattinatti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0