torsdag

Huvudvärk gånger tusen... uscusch. Man ska inte glömma att dricka vatten när man varit ute och och tränat i solen. Började morgonen med en löprunda och sen dess har huvudet inte varit okej. Så har bara tagit det lugnt idag. Snart är det dags att åka iväg ännu en gång för att träna, innebandyträning och fysträning. Ber till gud att vi inte ska köra ben på fysen, hej träningsvärk isåfall!

Ikväll har o´learys nån special öppning så mamma och pappa ska jobba där hela natten. Imorgon är det min tur att jobba där för första gången! Lite nervös men det ska nog gå bra :D Känner däremot att min familj dissar mig lite, jobbar hela kvällarna och nätterna nu i några dagar och sen åker alla ifrån mig så jag blir ensam. Hjäääälp kommer komma massa spöken och ta mig!

Nu ska jag vila mitt huvud lite innan det är dags att dra på träning, pussiluss

bilder från igår :)

  
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0