"ursäkta, håll käften"

...Ja det fick jag felicia och wille höra på teatern idag. Stackars vuxna människor som missförstått det där med vad social är för något och inte fattat att ungdomar gillar att prata. hahahaha ja vi fick oss då ett gott skratt!
Teatern var iallafall bra, eller ska kanske uttrycka mig med att det lilla jag såg så var den bra.Däremot hände det något med ljudet så dom var tvungen att avbruta efter halva. Så typiskt att det händer när man väl gör något. Men aja, jag fick komma hem snabbare och värma mig. Alltid något positivt!

Räknar ner minuterna tills sex and the city börjar på tv. Har blivit helt fast i serien! Så varje kväll 23.15 ligger jag fastklistrad i sängen och kollar på den underbara serien. Gilla gilla gilla.
Så nu under de 45 minuterna som är kvar blir det nog till att kika runt lite på nelly och hm för att hitta en bikini att skicka efter. Helt sjukt att man inte lyckas hitta en enda snygg bikini när man är ute i affärerna... Får hoppas på att dom har bättre på webbshoppen.

Skriver imorgon igen, nattinatt






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0