Fredag

Halloj bloggen, äntligen är det helg och äntligen är allt med skolan klart! Sista provet blev gjort i morse. Är lite stolt över mig själv att jag orkade upp efter bara tre timmars sömn för att göra provet. Igår var det iallafall student firande som gällde! Först var vi på riddarholmen för utspringet, sen drog jag och wille in mot stan för att fixa felicias present. Fiffiluriga som vi är fick hon en korg med skumpa, sprite, sourecream chips, jordgubbar och tio stycken cheddar cheese! Sn lite senae var det dags för studetn mottganing och senare på kvällen blev det utgång på Chaplins. En riktig super dag! Längtar redan tills det är min tur att ta studenten, men tyvärr är det ett långt år kvar.. Men men!

Skoldagen idag blev väldigt kort, provet på en halvtimme och sen slut så efter det åkte jag in mot stan för att hämta min lön som saknades förra månaden. Kände då att jag lika gärna kunde köpa något nytt klädesplagg för pengarna så blev en kort liten shoppingrunda. Hittade äntligen den klänningen jag gått och letat och tjatat om de senaste dagarna nu! Hehehehe ja jag har varit i stan fyra dagar i rad nu och kollat kläder, shoppingberoende? nejnejnejnej eller...
Snart blir det till att börja röra sig in mot stan igen för att träffa Fia och Linus för att göra några ärenden. Var ett tag sen jag träffade dom små gullisarna så ska bli roligt att träffas! Efter det ska jag träffa Felicia och åka och kolla på inlinesmatch och efter det finns det inga planer än. Känner mig ganska trött från gårdagen så blir nog bara en lugn kväll, men vi får se vad som dyker upp. Om man så måste tagga till är det nog inga svårigheter för miss cedergren.

Bjuder på några bilder från igår!


Felicia! STUDENTEN



Angelica & jag


Felicia & Wille




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0