död

Satte på en film och somnade direkt och nu en timme senare vaknar som som en levande död. Usch så trött jag är. Det här lovet har nog innehållit lite för mycket av det roliga menmen.
Skulle nog helst bara vilja ligga här i min säng ikväll med en stor godispåse men jag har lovat att följa med mina vänner på partaj så måste helt enkelt orka mig upp från sängen och fixa mig lite. Blir däremot inte en sen kväll och självklart ingen dricka eftersom det är match imorgon. Ska redan vid nio imorgonbitti åka till täby och spela. Så mycket sömn krävs för att orka upp!

nu ska jag samla på mig kraft för att hoppa in i duschen, fixa mig och sedan vänta tills filippa kommer hit för att åka vidare mot älsjö tillsammans. Trött är jag men blir nog en trevlig kväll iallafall.

Bilder från gårdagen kommer när jag orkar lägga in dom på datan!


pussilusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0