Lördag

Hade ingen ork att skriva igår och idag ska det heller inte bli någon lång berättelse om gårdagen utan bara lite snabbt skrivet så var jag med felicia igår, vet egentligen inte vad vi gjorde men äta var en sak iallafall, hehe. Lite senare på kvällen skulle hon iväg på match som jag egentligen skulle komma och kolla på och sen in till stan och parta lite, men det blev ändrade planer och kvällen slutade med att jag somnade vid kvart i tolv framför en film. Ganska skönt faktiskt. Pigg och taggad inför dagens äventyr!

Nu snart ska jag åka iväg på match, och gissa vad?! Jag ska vara back.. (man kan ju undra vad tränaren tänk med). Men nu hinner jag inte skriva mer, kvällens planer berättas senare

PUSS PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0