Måndag

jag tror jag kommit på det! Killar har inte få hjärnceller, utan dom föddes helt utan.. Måste ju nästan vara så. Nu ska jag inte dra alla över en gräns, men det finns nog många tjejer där ute som håller med mig om detta. För man kan ju verkligen undra vad som försegår i killars huvuden ibland..

 Skoldagen idag var segare än segast. En tråkig film om italiens massmedia (ja ni hör ju vad tråkigt det låter) och en spanska lektion som var lik de andra, med andra ord gjorde man typ ingenting.
Bästa med vardagar är att man efter en skoldag kan tänka att man ska hem, äta lite mellis och sen lägga sig framför tv:n och se one tree hill, men gissa vad?! Nu när jag ska uppleva denna bästa stunden på dagen står det på tvn : 15.40 förhäxad. Varför visas förhäxad istället för one tree hill! Ett klagobrev till kanal 5 kanske kan hjälpa.... Får överleva saknaden av oth i en halvtimme nu för att sedan gå och tjäna lite cash. Efter det nästan direkt till träningen.

Kanske passa på att plugga lite nu? Låter som en ganska bra idé i min situation..

Pusspuss 


bild från skoldagen

Tröja : Lindex
Halsband: Födelsdagspresent
Nya mobilen!

Kommentarer
Postat av: kajsa

Tröjan var jättefin!

2010-03-08 @ 20:32:31
URL: http://forthethrill.blogg.se/
Postat av: Nicole

Tack! :D

2010-03-08 @ 22:38:12
URL: http://ncee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0