Måndag kväll

Fick sluta två timmar tidigare idag så drog direkt och solade efter skolan. Riktigt skönt! Efter det gick jag direkt hem för att fixa till mitt hår som slutade med att jag tog ur all hårförlängning. Så nu har man tillbaka sitt egna hår igen. Får se om man fixar långt till helgen igen.
Har nyss varit och tjänat in lite pengar, fått mat i mig och ska alldeles snart börja gå mot träningen. Möte om hur säsongen framöver kommer se ut, kan bli ganska intressant att höra... Om man nu stannar kvar i Älvsjö, har smått börjat fundera på att byta lag till efter sommaren. Men ännu bara tankar och funderingar.  

Trots att man inte är på bästa humör på innebandy från gårdagen är det bara att pallra sig ner på träningen och visa vem som har rätt och vem som har fel... Pusshej


Kommentarer
Postat av: Anonym

vilket lag ska du byta till?

2010-03-19 @ 19:48:02
Postat av: Nicole

som jag sa; ännu bara lite funderingar. kanske provträna i något lag och se hur det känns :)

2010-03-20 @ 11:48:11
Postat av: Anonym

Ja ok! Men vilka lag hade du tänkt provträna för då?

2010-03-20 @ 18:33:33
Postat av: M

Ja OK! Men vilka lag skulle du vilja provträna för då?

2010-03-20 @ 18:38:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0