misslyckat

Lusten att skriva blogg igår försvann helt när jag gjorde ett stort misstag. Skulle nämligen färga bort min utväxt, och gissa vad? Jo självklart ska man ha otur och få det missfärgat. Så med mössa hela dagen har jag försökt att skymma min misslyckade färgning som mer liknar gult i hårbotten... Vet att jag inte är den första som blivit drabbad av det här, så många kan nog förstå min ångest och panik... Tänk att ett hår kan göra sånt stort besvär?!

När mami kommer hem blir det iallafall ut och köpa hårfärg, får se om jag lägger i lite mörkare slingor eller om jag helt enkelt tonar håret ljusbrunt. Har tänkt på att bli brunett ganska länge så den färgningen sker inte bara för det som hände igårkväll. Men innan jag gör det måste jag tänka igenom det ritkigt ordentligt..

GAAAH vad ska jag göra.. håret är helt förstört..

  

riktigt fula bilder, men det är håret som är i fokus nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0