onsdag

Har gjort absolut ingenting idag. Vaknade vid vid tolvtiden och sen dess har jag bara kollat på oc. Ett riktigt beroende den där serien måste jag säga. Även fast man sett varje avsnitt flera gånger kan man inte sluta kolla... Efter denna dagens chill är jag iallafall ritkigt utvilad till kvällen och dess planer. Äntligen utgång. Blir till att festa galet på klubb onsdag (?) vid tolvslaget. Ska blir riktigt roligt!

GAAH imorgon fyller jag 18!

Nu blir det snart lite middag och sen börja förbereda sig inför kvällen!
Detta inlägg blir nog mitt sista som 17 åring, pusssshej


Kommentarer
Postat av: Lillasyzter

hoppas du haft en skön kväll :)

2010-03-03 @ 22:33:43
URL: http://lillsiz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0