söndag

Festen igår var väldigt rolig måste jag säga. Blev även bilder tagna igår så självklart ska ni få se vilka puddingar vi var igår! Dagen började med en ganska ovanligt liten sovmorgon med tanke på att man var ute igårkväll, ganska skönt egentligen. Den mesta tiden av dagen gick åt pluggande eftersom man chockerande fick veta att vi har inlämning i svenskan imorgon. Har försökt sitta med den nu på kvällen också men kommer inte så mycket längre, har helt satt stop så får fortsätta imorgon efter skolan.... Gaaah orkar inte med skolan. Skönt att jag bara har tre skoldagar den här veckan; mån, tis, ons sen drar jag!

Match mot järfälla idag också, sista seriematch för den här säsongen. Känslan som jag känner just nu är: Åhh vad skönt att det är över! Äntligen lite lediga helger.

Nu är det dags för lilla mig att sova för att orka skolan imorgon, nattinatti










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0