söndag

min faster står utanför badrums dörren och bankar och skriker öppna dörren för faaaan. Precis när jag tänker ropa snart klar ser jag i dörrspringan att hon tar upp en stor yxa, därefter skriker hon om du inte öppnar dörren slår jag in den. Jag öppnar dörren och där står hon med yxan, hon kommer närmre, lyfter yxan mot mitt huvud, jag ska hugga av huvudet på dig....

....ja det var där jag vaknade imorse. En dröm för er som inte förstår. Man kan ju verkligen undra vad som försegår i mitt huvud. Och inte nog med det här, min sömnproblem är inte okej.. Somnar, vaknar, somnar, vaknar, vrider och vänder på mig hela natten. Börjar bli riktigt jobbigt, speciellt eftersom jag är trött konstant hela tiden på dagen. Får kanske börja äta sömnpiller? Känns som en bra idé haha.
Nu har jag däremot inte tid med att vara trött för nu är det bara att tagga till för match mot täby. Papi och jag ska om ungefär tio minuter börja åka upp mot täby. Är riktigt spelsugen! Håll en tumme för mig så skriver jag efter matchen hur det gått. 

Pusspuss 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0