Tisdag

Halloj bloggen, nicole här igen. I skolan hände det inget speciellt, som vanligt på tisdagar har man innebandy träning på morgonen och resten av dan går man bara runt, känner sig ful och vill bara hem. Konstigt att man på något sätt bara kan sminka sig bra i ens egen spegel? Bara jag som märker det?!
Väl hemma var det bara att sätta sig med plugg direkt, och mcket duktigt av mig så blev jag faktiskt klar med både svenska analys, som för övrigt blev tre sidor lång, ojojoj säger jag bara! men även en matteinlämning blev klar. Så nu kan jag stryka lite från min måste-lista (om jag nu hade nån, hehe)

Helt galet skönt att det är sista skoldagen för mig imorgon! Sen är det fjällen som gäller!
Nu, upp och kolla tv, puss på skinkan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0