Tisdag

Första skoldagen avklarad, inte speceillt jobbigt eftersom vi inte gjorde någonting. Och då menar jag verkligen ingenting. Så när jag väl fick sluta för dagen åkte jag och Angelica in till stan för att kolla på skor. Inga som direkt föll mig i smaken så får kolla mer på torsdag. Istället gick vi och fikade, en cola och en god macka, mumsigt mumsigt.

Sitter här med lite ångest inför morgondagen, skulle helst bara vilja spola fram en dag för oj vad jag kommer faila imorgon...Har nämligen uppsats skrivning i engelska som jag inte fattar ett skit av och redovisning i historian som jag inte heller fattar ett skit av vad jag ska stå och prata om. Ja hela dan känns ju väldigt lyckad måste jag säga. Usch kan det inte bara bli lov nu så jag slipper skolan ett tag!

Nej nu kan jag inte sitta och slöa längre, dags att ta fram plugget och försöka underlätta morgondagen. Senare blir det nog att dra iväg till gymet för att träna. Pussiluss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0