tisdag kväll

Har nu suttit med min engelska hela kvällen utan att blivit mycket smartare på den, men men jag klarar mig nog imorogn. Blir att pladdra på som vanligt och låtsas vara lite smart.
Tog en pause från pluggandet i ungefär en och en halv timme för att dra till gymmet. Tänkte att när det ändå blivit sådan vår kunde jag ju lika gärna ta moppen till gymmet. Och gissa vad man gör, jo kör omkull... haha så smidig man är. Men som tur är man stark så man orkar lyfta upp hela moppen som ligger på mig. Mer skdor än att jag blev helt lerig kom jag undan, tur det iallafall. Väl i gymmet puchade jag på riktigt bra så nu känner jag mig helt slut i kroppen och väldigt sömning

Så nu direkt till sängen för att sova, natti natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0