Tisdag

Skoldagen började med en innebandyträning på en timme och en kvart och avslutades med ett gym pass på 40 minuter efter skolan. Därefter mötte jag upp Madde i Liljeholmen , drog hem till mig och bara tog det lugnt. Lite tv tittande och massor med snacka.
Har precis tagit mig tid till att söka massa jobb till sommaren, satt hela kvällen igår och letade och skickade nu in de sista ansökningarna. Hoppas verkligen någon nappar på ens ansökan för jobb och pengar behövs verkligen. Många planer inför sommaren! Skulle bara vilja boka en resa och dra iväg. Gud så skönt det vore.

Nu blev jag hur sugen som helst på semester, ska nog kolla lite olika resor till sommaren. Puss på rumpan




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0