Torsdag

Äntligen fredag imorgon, tycker verkligen jag är värd en helg efter den här veckan..
Speceillt efter den här dagen eftersom jag satsat galet hela dagen. Puschade på gymet imorse, fick massor gjort på matte lektionen och sedan nu på kvällen varit ute och sprungit intervaller. Älska träning! Måste nog vara den enda som tycker om att vara ute och springa? Så himmla skönt att bara rensa tankarna lite, springa bort från alla måsten och helt enkelt bara tänka ut.

Har i innebandyn i skolan en träningsdagbok på shapelink som vi ska fylla i varje gång vi tränat, ganska roligt att se att sen man kom tillbaka efter skadan (ungefär 5 veckor sedan) tränat 29 gånger på 34 dagar. Med andra ord har jag haft fem vilo dagar på 5 veckor, vilket är en gång i veckan. Men gillar man det så gör man. Gäller att ligga i hårt nu inför sommaren! Stora mål som måste uppnås, men i den här takten kommer det nog gå bra!

Har nog glömt att säga men igår fick jag äntligen min älskade kamera. Hur bra som helst! Så nu ska det bli massor med bilder överallt man är. Men nu ska jag fixa det sista inför kvällen. Pussiluss



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0