dags att sova

Drog och tränade en timme, efter det har jag bara jobbat med mitt tal som jag ska ha imorgon. Visste inte riktigt vad jag skulle prata om men nu är det iallafall klart. Fick bli om hedersmord och om Fatime som mördades av sin pappa för 8 år sedan. Så jävla hemskt, fattar verkligen inte hur man kan döda sin egna dotter, usch usch.

Kom på nu efter allt plugg att jag helt glömt bort att äta middag idag, huur hungrig som helst. Kanske inte så konstigt eftersom man tränat också... Men klockan kanske är lite för mycket för att äta nu? Borde sova för att orka morgondagen. Får nog bli att jag äter någon annan gång för nu är jag hur trött som helst.

Godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0