fia <3 nickis

Hur många la märke till nickis senaste dystra inlägg? jag gjorde det på en gång, jajamäääään! Borde hon vara dyster? jajamääään! haha skoja, nej såklart inte..

jag har känt nickis i snart 2 år, tiden har gått grymt snabbt sen dess.
Med nickis delar jag allt! Vi vet varandras hemligheter, även fast vi inte träffas så ofta så har vi en riktigt bra kontakt & det är ganska skönt. Att veta att vi har sån bra kontakt även fast vi inte ses ofta alls.
Nicole och jag blev bra vänner direkt efter vi möttes första gången. Det bara sa ''klick'' ni vet ;) hhaha
Min pärla är en tjej som jag alltid kommer kalla BÄSTAVÄN, hon finns alltid där för mig.
& nicole, du ska veta att vad som än händer kommer jag finnas där för dig. Jag tappade dig en gång och det gör jag inte igen. Ska aldrig låta det hända! Du är för världefull för mig
Om vi skulle sluta att vara vi, så skulle jag sluta att vara jag, jag älskar dig!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0