Fredag

Skönt med sovmorgon imorse, den har varit väldigt efterlängtad.
Tror jag ska dra iväg till gymmet nu för att träna lite, man har ju sina dagliga behov. Efter det kanske man borde åka och köpa födelsedagspresent till papi eftersom han fyller år imorgon, får först hur ekonomin ligger till. Skulle ju vara riktigt najs om jag fått in min lön (som för övrigt var fel, dom hade missat några dagar... så himmla irriterande) Under eftermiddagen kommer angelica anthony och tim hit för att planera helgen. Örebro i sikte! Och kvällen lutar nog åt utgång. 

Nu ska jag iväg och träna, pussliuss


när jag loggade in på facebook imorse hade jag två nya taggade bilder som jennifer hade lagt upp. 
Här en bild på mig jennifer julia och runa på spexfotot. 
Så himmla roligt att se gamla bilder!

 


Kommentarer
Postat av: Jennifer

Underbart med gamla bilder!

2010-05-13 @ 14:21:58
URL: http://jennifermaria.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0