Fredag

Belönade mig själv med en marabou digestive eftersom jag var så väldans duktig i skolan idag. Först nationella prov i engelska och efter det ledarskapslektion då jag blev klar med ännu en inlämningsuppgift, och sen äntligen helg! Veckan har gått hur fort som helst, men vem klagar över det?

Ikväll är det time för felicia och filippas studentskiva. Ska bli riktigt roligt, massor med människor från skolan så gäller att inte skämma ut sig! haha nä skoja, varför skulle jag skäma ut mig? Har ju aldrig hänt tidigare
Har nog iallafall bestämt min outfit för kvällen, men den som väntar på nått gott väntar aldrig för länge, så skriver senare hur mina "klädplaner" är!

Nu, dags för en dusch, hjälpa mamma med maten och sen börja fixa mig! Tagga tagga
Pussiluss


Tur att syster min är söt iallafall! <3


Kommentarer
Postat av: Anonym

OJ VILKEN SNYGGING NIKOL ASSÅ!!

2010-05-09 @ 20:46:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0