hemma

Äntligen hemma från blöta regniga örebro. Kanske inte bästa tajmingen direkt med tanke på vädret. Mycket vatten har det varit iallafall, till en början var vi på äventyrsbadet Gustavsvik som var grymt! Verkligen värt att åka tillbaka till. Därefter blev det tältning som jag däremot nog avstår i framtiden. Läskigt, blött, varmt, kallt, smutsigt och usch usch, men man kanske ska uppleva sånt också? Tror iallafall att jag håller mig till att bara vara ute i naturen under dagtid :)
Nu är jag iallafall hemma, riktigt fint väder här hemma i stockholm så la mig och solade direkt när jag kom hem. Nu efter en efterlängtad dusch funderar jag på att lägga mig i soffan och njuta av ensamheten och lugnet, plus att jag är sjukt trött eftersom jag nästan inte sovit något på hela natten. Tror jag tycker mer synd om min rygg än mig själv och min trötthet just nu. Ligga med halva kroppen på madrass och halva på marken är inte precis bästa för ryggen. Känns ungefär som om jag skulle ha gjort 10000 rygglyft. Får nog gå och knäcka ryggen hos kiropraktorn.

Nu direkt till soffan för att vila lite innan kvällens planer. Tror det blir en lugn kväll med lite grillning i det fina vädret. Ekonomisk och bra när man inte är som rikast just nu.

Usch nu när jag börjar tänka på skolveckan kom jag på att jag har nationella prov i matte B på tisdag, döda mig! Jahapp och där försvann söndagen och måndagen åt plugg..


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0