Lördag

Skivan igår var väldigt lyckad och rolig. Massor med sköna människor!
Däremot inte lika roligt eftersom vissa drog sönder min tröja i två delar, tur att man hade linne på sig under iallafall.. :)
Kom upp ganska tidigt idag, redan vid 10 tiden. Åt lite frulle och sen fick jag sjukt ont i magen, kändes som om jag skulle dö, haha nää men hade riktigtriktigt ont.. men efter lite vila känns det nu bättre.

Ska snart börja fixa mig och dra ner till liljeholm gallerian för att köpa present till madde, och kanske något till sig själv? Hej shoppingberonde!
Kvällen börjar iallafall med en 18 års middag för att fira madde, och sen iväg och träffa lite kompisar. Blir nog en toppen kväll skulle jag tro!

skriver senare, pussiluss

låten har fastnat i huvudet på mig


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0