Lördag morgon

Ännu en härlig dag med mycket sol och värme. Vaknade av att det var alldeles stek hett inne i mitt rum. Självklart ska man ha det rummet där solen ligger på på morgonen. Men jag ska inte klaga på den här värmen, det är rent sagt helt underbart.

Igår åkte vi som sagt till Nynäshamn för att grilla och bada som var tanken. Men tog däremot lite tid att komma dit så när vi väl var framme var man inte lika sugen på att bada längre. Men grillning blev det iallafall. Kunde ha stannat där mycket längre eftersom platsen var helt underbar men vi var tvungna att åka hem innan nio. Så hem till stockholm så blev det lite chill i Hagsätra. Jag och felicia kom på under den här tiden att det är väldigt orättvist att inte vi tjejer är lika starka som killar. Stora I-landsproblem pratar vi om nu. Blev även utsatt för ett väldans snurrande på sånna där snurrsaker som finns på skolgårdar. Så efter fem gånger kändes det ganska så snurrigt i huvudet hehe.

Imorgon fyller lillasyster år så idag vid ett tiden kommer släkten på lite fika. Kvällen är itne än planerad så får se vad som händer. Nu ska jag iallafall ut och sola i två timmar innan alla kommer. Pussiluss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0