lördag

Valborg igår firades med felicia, filippa, mia, angelica, wille, tim och anthony hemma hos wille. Först lite grillning och därefter lite chill, självklart med kortleken och våra kära ölspel! Roligt att man sitter och puschar på små 94or som var där att dom skulle dricka. Hemskt när man tänker till och kommer på att ens egna lilla syster är lika gammal. Men men. En helt okej trevlig kväll igår iallafall, ganska så lugn från min sida. Blev väl lite segt där ett tag men jag underhöll mig med leken "kronan" (ni vet när man skjuter en enkrona på varamdras knogar, ajaj säger jag bara!) och att rita på händer i 2 timmar. Om det inte är någon annan som underhåller en får man väl göra det själv?

Mamma och pappa åkte nyss till landstället så kvällen kommer nog ägnas här hemma med angelica. Inga fler planer än. Får se vad vi bestämmer oss för att göra :)
Nu blir det iallafall lite middag med syster och angelica när hon kommer. Skriver senare pussiluss

  
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0