måndag eftermiddag

Har legat ute på altanen och solat i en och en halvtimme, och nu suttit ute och gjort klart mina sista rester i spanska. Solen bränner skönt på ryggen, armarna och aniktet. Jag bara älskar värmen!
Nu ska jag iallafall rymma bort från solen och värmen en stund och hjäpa mamma med maten. Ikväll blir det också första innebandyträningen för mig på en månad! Får hoppas att alla ben i kroppen håller nu. Men får väl helt enkelt ta det lite lugnt, ska försöka med det.. Är iallafall grymt skönt att ha fått klartecken av kiropraktorn att jag kan börja träna igen. Äntligen får jag komma ut på min joggingturer! Satsa galet inför sommaren nu.

Nu in mot köket och steka lite grönsaker, pusspuss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0