måndag kväll

hmm ja vilken "hemliga beundrare" har varit inne på min blogg? (senaste inlägget) Jag har faktiskt ingen aning, men man har ju sina små tankar, hahahaha.

Hemma från träning nu iallafall, helt slut i kroppen.
Sitter just nu och kollar på roast på berns där min lilla älskling Björn Gustavsson just var med! Länge sen man såg den pojken i tv rutan, eller kanske bara jag som missat honom?
Imorgon bitti är det dags för innebandyträning igen, match mot hockeykillarna. Det lär smälla! Men tyvärr dom kommer åka på stor stryk! Hoppas man kommer levande från hallen bara.

Idag måste jag verkligen komma i säng i bra tid så nu ska jag lägga mig i sängen och försöka bli trött. Nattinatti


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0