Söndag

Söndagsångest söndagsångest, har massor med spanska glosor till imorgon som jag verkligen inte orkar ta tag i.. Men efter att ha samlat på mig lite energi ska jag iallafall ge pluggandet ett försök. Får tänka positivt genom att skolveckan bara är tre dagar!
Igår började kvällen hemma hos madde som firade sin 18 års dag. God mat, trevligt folk och lite singstar. En toppen kväll. Bilder från kvällen kommer upp på bloggen så fort madde skickat dom till mig. 
Efter middan var det dags för några att gå vidare ut på krogen, men kände mig inte ritkigt taggad på det så blev en filmkväll med angelica tim och anthony istället. Lyckades iallafall se starten och mitten av tre filmer, liksom vem vill se slutet? Förstår verkligen inte varför jag aldrig kan hålla mig vaken haha.
Vid halv fyra tiden åkte Angelica hem för flickan lilla skulle upp tidigt i morse medans jag sov kvar med grabbsen.

Nu äntligen hemma, nyduschad och precis städat rummet. Kanske dags att börja samla på sig den där energin och börja plugga? får se hur det blir med det..

Pussiluss


ge mig sommar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0