söndag

Gårdagen spenderade med min söta lilla vän Angelica. Chillade hemma hos mig hela dagen, senare kom även Anthony och Tim och gjorde oss sällskap. Först lite chill hemma hos mig, sedan iväg ner till vattnet för att grilla. Men blåsten var lite för kall så vi åkte ganska snabbt hem till mig igen och kollade på film. Är nog första gången jag sett en hel film utan att somna! Inga kommentarer om de två/tre andra filmerna hehe.
Otroligt trött och lite smått ont i nacken efter att ha legat i soffan som en packad sill hela natten, men det är sånt man får stå ut med!

Nu har jag pluggat massor så nu är jag värd att få se good luck chuck som går på tv och sen sova. Ny skolvecka imorgon
Pussiluss



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0