Torsdag

Började morgonen med ett gympass och nu medans resten är och har innebandy träning ska jag passa på att plugga lite. Mentalträning är det som gäller just nu. Vore ju riktigt skönt om man kunde bli klar med ännu en uppgift för sen är det inte mycket kvar! Vägrar plugga i helgen...

Eftermiddagen kommer ägnas åt lite matteläsning med min lilla granne, träna om jag hinner och sen plugga inför det muntliga talet i svenska som vi har imorgon.. Snälla döda mig, vet inte vad jag ska prata om.

Ska dunka massor med musik i öronen nu eftersom jag är helt ensam i klassrummet och få mina uppgifter klara. Pussiluss


Längtar man inte galet mycket till sommaren nu?!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0