Torsdag

I skolan hände det inte mycket, lite onödigt att jag ens drog dit. Dagen blev iallafall väldigt lyckad och mysig när jag och angelica drog in till stan och åt lunch på cafe 60. En god kyckling sallad blev det, riktigt gott!
Efter lunchen tog vi en promenad in till stan och gjorde av med lite pengar på H&M och efter det till Årsta för att sola. En toppen dag
Här näst är planerna att om ungefär 40 minuter dra iväg och ha lite läxhjälp med lilltjejen och efter det funderar jag på om man ska gå till gymet och träna. Är verkligen på träningshumör idag. Eller vilken dag är jag inte det? hehe

Blir även plugg inför engelska nationella som vi har imorgon bitti, känns inte som så rolig start på fredagen.. Men när det är gjort är det bara att tagga inför kvällens studenskiva. Åhh vad skönt det ska bli med helg

Ha det bra, pussiluss


Angelica och jag <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0