dålig uppdatering, jag vet..

Lovet har varit alldeles för händelserik för att hinna med och skriva. Massa jobb i början i veckan, kryssning mellan onsdag och torsdag som nog var det bästa jag gjort! så sjukt roligt. Vilket bra humör jag var på när jag kom hem alltså! även fredan var bra till en början, tjejmiddag och sen utgång men sen sluta det inte lika bra. Natten spenderades på sjukhuset både för mig och anthony, jag med bruten arm och han med bruten näsa..

allt känns inte lika roligt längre. bläää vad det här kommer olämpligt, orkar inte! hejdå jobb, hejdå innebandy, hejdå uppkörning, hej gips när jag är utomlands??
fan vad allt är sämst, kan inte göra någonting själv och efter det här inlägget kommer jag nog få en riktigt skön träningsvärk i vänsterarmen. hahaha ni skulle bara veta hur segt allt går när ena handen är i ett gipspaket och inte går att använda! känna sig invalid? jo tack!

nu orkar jag inte anstränga mig mer, puuuss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0