duktig cheey som pluggar körkortsteori!

Vill bara få bort mitt gips nu så jag kan få köra upp och få mitt körkort! Baaajs att jag skulle bryta handen just nu när jag skulle göra det.. Får hoppas på att det finns en tid så snabbt som möjligt sen när handen är bra, var ju ett mål att ha det innan jul!

föresten så börjar jag få lite panik att jag inte fått träna på typ två veckor, paaaaaanik
Funtar på att dra ut och springa nu på kvällen. Skiter i om handen min är skadad och det blir äckligt under gipset, det ska ju ändå bort imorgon woohooo (och nej jag tänker inte sätta på nytt..)
Okej nu har jag bestämt mig, jag ska ut och spring! yyyeeeeey



Kommentarer
Postat av: Silje

Hej,snygg gips.

2010-11-20 @ 01:39:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0