måndag

kan ju säga så här, efter att mina föräldrar sett "bortskämda tonåringar" på tv har dom äntligen förstått att inte jag är bortskämd. Eller aa "beror ju på vem man jämför med" haha helt sjukt program iallafall, fattar inte hur man kan vara så blåst, riktigt pinsamt.
Tänk vad jag plötsligt hänger med i tv program nu när armen är i gips. Ser ju aldrig på tv annars eftersom jag är ett litet tränings freak men oj vad fritid jag har nu. Men nej, jag gillar det inte. jag vill trääääna! Har iallafall varit ute på lite powerwalk efter middan, snacka om att jag verkligen inte bara kan vila och sitta still! Men man får helt enkelt göra det bästa av situationen med en bruten arm.

mindre roligt kändes det att skolan är igång igen. Hej dubbel invalid som inte kan göra något. Tur att jag har mina små slavar där, mohahah hoppas ni tar åt er :)

Rycktas om att det ska bli snökaos imorgon. Mindre roligt med den här kylen, men visst är det lite mysigt med snö? tycker i alla fall jag.

nu blir det lite plugg, pussiluss



bönis o ja på kryssningen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0