och en vecka senare, lika dåligt

Lika dålig uppdatering även förra veckan. Men nu är det så här att jag har not orkat to blogging so much with den här fucking brutna handen. Lite smått jobbigt att skriva på datan, man får så jeeevla ont.
Så lika mycket som jag väntar på att gipset ska försvinna så gör min lilla blogg det. Så bloggen börjar alltså leva igen när jag blivit av med det här lilla gipset.

Men nu när jag ändå håller på och skriver kan jag ju lika gärna stå ut i några minut till. Helgens händelser kanske kan vara roliga att ta upp, det har varit fullt upp kan jag säga er. I fredags fyllde bästavän felicia 19 år vilket firades med middag på o´learys och sedan utgång. På lördan var det bara att tagga om, nu var det andra bästaväns födelsedag! Lilla fia fyllde äntligen 18. Även den kvällen firades med utgång. Tyvärr på samma ställe som dagen innan, men vafan skitsamma! jag hade roligt i alla fall, och det hade nog alla andra också.
Speciellt fia som hittade sin lilla prins, lallllalallala

Försov mig till skolan igår så nu ska jag vara duktig och åka dit. Känns som om den här veckan kommer gå riktigt fort och bra. Ledig igår, halvdag idag, ledig imorgon (sjuuukhuset), halvdag på torsdag, och sen bara en enkel fredag! Sen väntar en helg plus studiedag på måndag! GILLA

pusssilusss min små gullepluttar



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0