och min otur bara fortsätter

Idag sitter jag i skolan och pluggar så pang kraschar min data.. 150 trojanska hästar, fattar inte vad jag gör haha.. Iallafall mådde min data så dåligt så kunde knappast spara ner något, så nu kommer allt på datan raderas. Så himmla irriterande! alla bilder, alla musik ja allt. Börjar bli van med min otur, fast lite tröttsamt

jaja det finns värre saker att deppa för. Får lära mig att spara ner allt dubbelt helt enkelt
Annars har dagen inte heller varit så lyckad. Åkte in till stan med angelica och åt på café 60 och sen hade vi en dötid på några timmar innan vi skulle på ett möte. Riiiktigt segt och ovärt kändes det. Och oj så kallt det var!
Gick in och värmde oss i varenda mataffär och försökte tillbringa tiden inne på siba. Blev till slut lite pinsamt att vandra runt där inne och låtsas vara intresserade av elektonik, jaa om man räknar bort platt och locktångarna då da!

nu blir det film, pussiluss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0