äntligen torsdag, äntligen helg!

Var hos läkaren imorse med min lilla skadade fot och fick veta att jag har en överbelastning och inflammation där jag hade min spricka för ett år sen. Så nu blir det till att knarka smärtstillande och antiinflammatoriska tabletter 3 gånger om dagen i tio dagar! Rätt så starka tabletter så känner mig helt trött i kroppen.. Får vakna till lite innan det är dags för träning, måååste träna veckan ut sen får jag vila lite.
Efter läkarbesöket blev det skola där vi såg typ världens bästa film Notting hill, okej kanske inte världens bästa men den är bra!

Riktigt skönt att det är helg för mig nu, jag behöver det mer än någonsin just nu!
Nu blir det lite städning så mamma min blir gladoch slipper tjata på mig hela tiden. Hon påstår nämligen att jag har för mycket kläder!? hehe

PuuuussOKjaaam


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0